Followers

Thursday

Written 7 days before my wedding haha again

Written 7 days before my wedding..

Me: Athiq, is there anything that you would like to share with me? I'm worried...

Athiq: Maaf.. ana belum btul2 stabil,, (T_T) xsampai ati nk cerita..xnak Batul susah ati n risau.. Lgpun kurang dari 10 hari je lg.. InsyaAllah, everything under control. I learnt a lot today.. Lots of Hikmah from Allah. Jgn bimbng sgt3 k.. Batul prepare n settlekan apa2 yg patut k.. Take Care!- P/s: hebatnya Ujian Allah.. Subahanallah! Nti memang BETUL2 berkualiti! MasyaAllah.. :)

Me: Okay.. w'pun mana mungkin hati ni tenang till i know u r perfectly ok.. waktu dgr brite, rasa nak menangis n giveup, tp bila lama fikir2 smula, baru sedar ni tarbiyah dr Allah :) kita pilih jalan sukar dengan harapan diberkatiNya, pasti ujian pun xsdikit kn? Ntah bila jd isteri, dpt brite nta xsiht d Jordan tp xdpt bantu selain dr doa, tntula tabah & sabar yg buatkn kta dpt harungi saat getir mcm tu kn? Bykan sabar n doa. Allah pasti bantu! :)

He said: Yup! That is 1 of the parts i'm really in love with you most.. Be positif k.. :) InsyaAllah ana kheir. Apa2 nnt ana maklumkn k.. at least hari akad nikah ni byk modal nk 1st talk n share wif my WIFE! (^_~) Do keep praying for us k.. Barakallahu feek! :)

Me? Eit sempat lg terlepas keluar word 'love' tu eh??! En abang, 9 hari lg before nikah kita, sabar2 eh!

Baru td dpt berita dr Ummi, A'thiq met with an accident on his way to the airport. Kesannya he couldn't board the flight which he was supposed to take.. Sepatutnya sampai Malaysia hari ni, now dah tertangguh.. aku memang risau.. sampai i couldn't concentrate on my study. I opened Dutta bat amazingly I couldn't read even a line..

Hati memang tak tenang. Risau. But of course I don't want to burden him more. So I do what I usually do- act cool huhu.

P/s I almost forgot about this.. It was really stressful huu..

No comments: