Followers

Thursday

IBU shaklee saya kata jangan main terjah je terus niaga, kna buat introduction statement and declaration dulu

So kat sini saya introduce

assalamualaikum..
sy merupakan pengedar shaklee anda bg kawasan SG buloh, shah alam dan juga pengedar seluruh malaysia melalui pos. antara set yg sy tawarkan adlh :

Set kehamilan
set menyusu
set berpantang
set kurus
Set tambah berat badan
set kulit cantik
set warga emas
set nutrisi kanak2
set berpuasa
skincare set
set rambut sihat

Saya seorang doktor jadi pendekatan saya pada supplement mungkin agak berbeza dengan ramai orang dan saya tidak dapat memberi jaminan bahawa barangan shaklee dapat menyembuhkan penyakit. Saya suka untuk berkongsi secebis pengetahuan tentang kesihatan dengan anda dan membantu berkaitan masalah kesihatan.

jd buat sesiapa yg tinggal berdekatan blh la hubungi saya utk mendapatkn sebarang produk shaklee. insyaAllah semoga kita semua sihat dan kekal
cantik dengan shaklee.

Maryam al batul azizuddin
0139144638
Shaklee independent distributor 1146319

**why I choose shaklee? Because it works!**

No comments: